Ali ti meditiraš?

To je bilo pred leti eno izmed vprašanj, ki sem jih velikokrat dobila. Priznam, takrat sem se tega resnično otepala, ker se mi je zdelo en tak bav bav. Meditacija je bila včasih en tak wuhuu wudu zadeva, ki so jo delali samo tisti ”ta posvečeni”.

😵 včasih mi je bilo zelo težko meditirati.  Toliko imam dela, da z idejo, da bi samo sedela pri  miru in da moje misli ne bi ČISTO NIČ MISLILE, nisem bila čisto nič na TI. Kako če se moje misli sploh ne umirijo? Kako naj sedim in na nič ne mislim, če so pa se moje misli niso ustavile že 40 let in zdej nej kar se ustavijo? Kako naj se izklopim?

Ampak….

K sreči je vedno ampak, kajne?

Kot vedno in povsod, je fino začeti z majhnimi koraki. Včasih pozabimo, da nas majhni koraki lahko pripeljejo daleč in lahko delamo velike korake.

Potrebuješ si izbrati KRAJ in ČAS, kdaj boš meditirala, napisati ga moraš v koledarček, da ga splaniraš, da se potem tega res držiš in da si vzameš za to čas. Tako enostavno.

V svojem polnem dnevu veliko obveznosti, moraš najti čas zase, ko bo to tvoj čas za meditacijo in poslušanje svojega telesa.

Seveda, če želiš nekaj spremeniti v svojem življenju in se želiš začeti poslušati, je to edini način, da tako začneš.

Resnično boš videla dobre strani meditacije, če boš resnično vztrajala. Ko boš nekaj časa vztrajala, boš tudi prepoznala občutek PO-TEM in si boš resnično tega želela še več.

Prave stvari so na začetku težke, lažje na sredini in na koncu zelo enostavne. Tudi meditacija. Ampak če boš vztrajala dovolj dolgo, se zavezala sama sebi, ohranjala to prakso, ki ti bo prineslo teh 6 dobrih stvari, ki jih delim v nadaljevanju, se lahko tvoje življenje resnično spremeni – NA BOLJE.

6 STVARI, ki jih pridobiš z meditacijo:

  1. ZAVEDANJE SEBE IN SVOJEGA TELESA

Več časa boš namenila meditaciji, sedenju pri miru in treniranju sproščanja, bolj se boš zavedala sebe in svojega telesa. Naučila se boš, kako se povezati s seboj in poslušati tista drobna sporočilca, opozorila, nasvete, ki jih morda sedaj ne slišiš in jih tvoje telo pošilja.  

  1. FOKUS SE IZBOLJŠA

Veliko dokazov je, da se s treniranjem prakse meditacije izboljša tvoja koncentracija in tako tvoj fokus, ki ti pomaga na vseh področjih tvojega življenja.

  1. ZMANJŠAŠ STRES

Z meditacijo se ti povezuješ od znotraj navzven. Kolikokrat si slišala, tako znotraj tako zunaj. Če si notranje pomirjena, kar meditacija prinaša, je manjša verjetnost, da bo stres gospodar tvojega življenja oziroma se z redno prakso meditacije stres tudi zmanjša. Meditacija ti bo dala fokus na nekaj drugega, kar bo tvoje misli pomirilo in fokus na to, da izboljšaš svoj um. Bolj znaš tudi um kontrolirati in tako tudi svoje misli. Vsi odgovori ležijo v nas samih in če se znamo poslušati, se lahko z meditacijo tako natreniramo, da stojimo v svojem stebru, kar je tudi zelo pomembno.

  1. POSTANEŠ BOLJ SREČNA

Ali veš kaj te osrečuje?      Če zmanjšaš stres, umiriš svoje misli, ustvariš bolj zdrav življenjski slog, stojiš v svoji moči in svojem stebru postaneš srečnejša. Če pa ne veš, ti pa meditacija in povezovanje s seboj na ta način, dasta odgovore kaj pa lahko narediš, da bi bila bolj srečna.

  1. V SVOJEM ŽIVLJENJU SI BOLJ PRISOTNA

Meditacija ti pomaga, da začneš živeti v sedanjem trenutku, česar se velikokrat težko priučimo. Začneš svoje misli bolj negovati in izbirati misli, ki te podpirajo. Ko to začneš delati, tvoje življenje postane bolj bogato.

  1. TVOJE INTUICIJA SE IZBOLJŠA

Vsak od nas ima v sebi nek tihi glasek, ki nam vedno pripoveduje kaj dobro za nas. Z meditacijo se ga naučimo poslušati in tako vedno vemo, kaj je za nas prav in kaj ne in se znamo sami odločati in zaupati vase.

Kaj pa če se tvoje misli ne morejo umiriti medtem ko meditiraš?

Kaj pa če ne vidim slik, ki bi jih morala videti?

O tem bom napisala malo več naslednjič. Zaenkrat toliko. Če še ne meditiraš je resnično čas, da začneš tovrstno prakso vnesti v svoje življenje.

Meni je meditacija prinesla velike spremembe v mojem življenju.

Verjamem, da jih bo tudi tebi.

Objem, Neja

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.